Sådan returnerer du en vare
Ofte stillede spørgsmål om returnering
Kan jeg returnere med andre end GLS?
Hvis du vælger en anden fragtmetode end GLS, er det vigtigt, at pakken leveres direkte til vores adresse. Vi afhenter ikke pakker leveret til pakkeshops, posthuse eller pakkebokse. Husk at vælge levering til erhversadresse.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har en printer til returlabelen?
Intet problem! Når du opretter din retur via vores portal, modtager du både en returlabel (til print) og en QR-kode. Du kan blot vise QR-koden i en GLS Pakkeshop med print-service – så printer de labelen for dig.
Hvor lang returret har jeg?
Du har 30 dages fuld retturret fra den dag, du modtager din ordre. Varen skal returneres i ubrugt stand og i original emballage.
Hvor lang tid tager det at få mine penge retur?
Når vi har modtaget og behandlet din returnering, tager det normalt 3-5 hverdage, før beløbet er tilbageført til den betalingsmetode, du brugte ved bestilling.
Hvad koster det at returnere en vare?
Hvis du returnerer med GLS koster det 45,00 kr. som fratrækkes beløbet vi krediterer til din konto. Hvis du sender retur med et andet fragtfirma end GLS betaler du selv for returfragten og vi kreditere herefter det fulde beløb for ordren.
Kan jeg returnere en vare i en af jeres fysiske butikker?
Du kan altid returnere dele eller hele din ordre i en af vores butikker. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller følgeseddel.
Kan jeg bytte til en anden størrelse eller farve?
Ja, det kan du sagens. Du bestiller blot den nye størrelse eller farve på vores hjemmeside og sender den gamle retur via vores returportal, så sørger vi for refunderingen.
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert eller defekt vare?
Hvis du har modtaget en forkert eller beskadiget vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt med beskrivelse og billeder af varen. Du kan kontakte os her.