Fragt og levering

På Heino-Cykler.dk tilbyder vi forskellige fragtmuligheder. PostNord, GLS erhverv-, pakkeshop eller privat når det gælder udstyr. Skal du bestille en cykel har du mulighed for at få den levereret med GLS til erhverv- eller privatadresse, med PostNord til privatadresse eller med fragtmand. Alle cykler kan også afhentes i vores butikker

 


 

Fragtpriser for udstyr: 

Du har 4 muligheder: 

  • GLS til Erhvervsadresse:
    45 kr. Frit leveret ved ordrer over 399,- 
  • GLS til Pakkeshop:
    47 kr. Frit leveret ved ordrer over 399,- 
    Du vælger hvilken af GLS's mange pakkeshops, du ønsker at afhente din pakke i.  
  • GLS til privatadresse 
    65 kr. Frit leveret ved ordrer over 699,-
  • Post Danmark med omdeling til privat: 
    65 kr. Frit leveret ved ordrer over 699,- 
  

Fragtpriser for cykler: 

Du har op til 3 muligheder:  

90% samlet. Læs mere her

  • Pris = Gratis
  • Kun en mulighed på udvalgte modeller 

 99% samlet - Spænd styret fast, pedaler på og klar til at køre  Læs mere her

  • Priser: 
  • Børnecykler = 100,- Gratis på alle ordre over 4000,- (Gælder cykler med 12"-24" hjul) 
  • Voksencykler = 150,- (eller hvis hjulene er større end 24") 
  • ikke muligt på Specialized voksen cykler 

 Afhentning i vores butikker. 100% samlet. Læs mere her

  • Pris = Gratis 
  • Muligt på stort set alle cykler

  


 

Levering:

  • Vi gør alt hvad vi kan for at få din ordre afsted så hurtigt som muligt. 
  • Din leveringtid afhænger af hvilken varer du bestiller. Du kan se forventet tid til afsendelse på den enkelte vare efter du har valgt evt. variant/størrelse.
Kan vi ikke afsende din ordre, kontakter vi dig, først pr. telefon og efterfølgende per email.

 

Vi er desværre ikke herre over, om fragtmanden kommer frem. Vi sender med GLS og Post Danmark, som i praksis leverer 92% af alle pakker næste hverdag. Når din ordre er afsendt, modtager du en email med track n trace-nummer til at spore pakken med. 

 

Har du særlige ønsker til levering, kan du skrive dem i kommetarfeltet ved bestilling, så vil vi prøve at opfylde dit ønske. Kan vi ikke det, kontakter vi dig herom. 

 

Hvis du ønsker, at fragtmanden stiller pakken i f.eks. carport eller lign. uden, at modtage kvittering for afhentning, skal vi gerne give denne besked videre til fragtfirmaet. Du skal dog være opmærksom på, at dette er på eget ansvar. Heino Cykler eller fragtfirmaet kan i dette tilfælde ikke stilles til ansvar, hvis pakken er beskadiget eller bortkommet. 

 

Ovenstående priser gælder levering i Danmark, eksklusiv Færøerne og Grønland.  

 

Henvendelse vedrørende webordrer:
E-mail: info@heinocykler.dk

Telefon: 52 51 22 33